Sziasztok!

Van egy mysql szerver, ami 5.0.x-es és SuSE 10.3 alatt fut.
Ez kellene nekem replikálnom egy XP alatti mysql-re, ami szintén
5.0.x-es.

Az egész dolog arra kell, hogy az élesben menő szerver adatait
el lehessen érni másik gépen, anélkül, hogy át kéne irkálni a
szkriptekben az eléréseket és az XP-s szerveren kedvemre
kavarhassak bármivel, mert ott csak tesztelnék.

Elindultam a konfigurálásban, de most ott tartok, hogy
mindkét gép MASTER-nek mondja magát, az XP-s ugat
valamire és természetesen nem jönnek az adatok a
MASTER-től.

A Linuxot a my.cnf-ben konfigoltam, míg az XP a
MySQL Query Browser-rel. Leírást a Netről vettem:
http://www.onlamp.com/pub/a/onlamp/2005/06/16/MySQLian.html

Hogy pont erre van-e szükségem,. már vannak kétségeim!

Az XP-n ezeket ugatja induláskor a mysqld-nt:
Trying to start the server ...
Server was started.
The syntax for replication startup options is deprecated and will be
removed in MySQL 5.2. Please use 'CHANGE MASTER' instead.

The update log is no longer supported by MySQL in version 5.0 and
above. It is replaced by the binary log.

C:\Program Files\MySQL\MySQL Server 5.0\bin\mysqld-nt: File '117' not
found (Errcode: 2)

Failed to open log (file '117', errno 2)

Failed to open the relay log '117' (relay_log_pos 4)

Could not open log file

Failed to initialize the master info structure

C:\Program Files\MySQL\MySQL Server 5.0\bin\mysqld-nt: ready for connections.
Version: '5.0.51b-community-nt-log'  socket: ''  port: 3306  MySQL
Community Edition (GPL)

Replication Status-ra ezt kapom az XP-n, ami a SLAVE lenne:
localhost 2 3306 MASTER Available nagy-bin.000014 98

Alapvetően nem tudom, most hol tartok ... :-(
De hogy nem ezt szeretném, az biztos!

Tudna valaki segíteni?

Köszönettel:
Ruzsi