Ha jól hiszem, KoviX írta az alábbiakat:

> echo "AT\n" esetleg?

Valami más baj lehet.

Egyrészt az echo magától is küld sorvégjelet, hacsak -n kapcsolóval
,,le nem beszéled róla'':

[EMAIL PROTECTED]:~$ echo "at" | od -c
0000000   a   t  \n
0000003
[EMAIL PROTECTED]:~$ echo "at" | wc -c
3
[EMAIL PROTECTED]:~$ echo -n "at" | od -c
0000000   a   t
0000002
[EMAIL PROTECTED]:~$ echo -n "at" | wc -c
2
[EMAIL PROTECTED]:~$

Tehát az echo "at" > blabla az ,,enter''-t is  küld az a és a t után.
Másrészt a ,,szokásos'' echo-k a \n-t csak akkor értelmezik, ha a -e
kapcsolóval hívod meg őket:

[EMAIL PROTECTED]:~$ echo "\n"     # ez backslash-t és n betűt küld és persze 1
újsort
\n
[EMAIL PROTECTED]:~$ echo -e "\n"  # ez az automatikus sorvégjel miatt két
sorvégjelet

[EMAIL PROTECTED]:~$ echo -en "\n" # itt az automatikus sorvégjel nincs, tehát
jó

[EMAIL PROTECTED]:~$ echo          # ez ugyanaz, mint az előbb, 1 darab
újsorkarakter

[EMAIL PROTECTED]:~$

--
PTG
Women who want to be equal to men lack imagination.