Gabor HALASZ írta:
> Szládovics Péter wrote:
>> Mert innoDB-ben van...
>
> # fgrep innodb /etc/mysql/my.cnf
> skip-innodb

Akkor nincs innodb-d, és akkor adatbázisod sincs, mert kell neki.

>  > Az meg 1-2 giga lett, csak nem vetted észre?

> Valoban keletkezett egy jokora file a mysql dir-ben, pedig en
> hatarozottan ugy emlekeztem, hogy direnkent tarolja.

Pedig az innodb_file_per_table varázsszó Tőled hangzott el egy fórumon :)
Ki is kéne próbálnod egyszer, nem csak beszélni róla. Én használom, lásd:

# du -sh /srv/mysql/archive/
12G     /srv/mysql/archive/

Ez cirka 3-400e levél

/csak megjegyzem, hogy a fenti varázsige nélkül az ibdataX fájlom mérete
20-30GB lenne, mert az innodb mérete soha nem csökken, ellenben mindig
növekszik.

> Egy dolog lehet:
> meg nem kapcsoltam ki az innodb-t, amikor letrehoztam az adatbazist.
> Majd este megnezem ujra.

Minden bizonnyal nem volt kikapcsolva, mert határozottan innodb-t
használ, dobott volna egy-két msg-t, miközben kreáltad a db-t, ha nem
lett volna engedélyezve.