Lighttpd-vel szeretnék ldap authentikálni Active Directoryból.

Eszerint csináltam:
http://trac.lighttpd.net/trac/wiki/Docs%3AModAuth#ldap

De ez a jutalom:
2008-08-14 17:27:25: (mod_auth.c.582) ldap: Invalid credentials
2008-08-14 17:27:25: (server.c.908) Configuration of plugins failed.
Going down.

Azaz nem megy. Ez egy up2date Hardy, minden csomag default, semmi nincs
patkolva. Olvasgattam guglit, nem találtam használhatót, pontosabban
olyat nem, amitől a fenti hiba megszűnik, és hajlandó is működni.

Variáltam az UID/CN és a DN= utáni rövid/hosszú AD domaint, de egyik sem
használt, mindig ugyanaz az eredmény (valós user/jelszó párossal
teszteltem).

Ha van valakinek sikerélménye, megoszthatná velem a tapasztalatokat,
hogy mit kell az AD-vel közölni, hogy hajlandó legyen beengedni.