Misztikus. Nekem yahooval nem volt bajom, hotmailnel kellett
regisztralni es levelezgetni veluk, hogy ugyan engedjenk mar kuldeni,
aztan egyenlore mukodni latszik.

Szokott lenni ilyen nagy szolgaltatok weboldalain leiras, hogy mivel
tudsz jo fiu lenni, DKIM-et biztosan szereti a yahoo. Szerintem ezt az
oldalt kellene atfutnod elso korben es minel tobb pontot teljesiteni.

Lusta megoldas ha esetleg a yahoos leveleidet atkuldod a masik
gepednek, ahonnan mukodik.

Osszesegeben nem biztos, hogy kulonosebb technikai oka van ennek,
lehet arrol az IP-rol vagy halozatbol jott sok spam es kicsit
szigorubb besorolasba tette az automatikajuk.

Ez a SPAM elleni kuzdelem mar csak ilyen, nehezkes kiszurni es
nehezkes elkerulni, hogy a te leveleidet kiszurjek.