> - a felhasználók levelei. Maildirben vannak, gondolom itt elég egy
> rsync... Az akár mehet az átállás ideje alatt is gyakran,
> oda-vissza, hogy a levelek valamennyire szinkronban legyenek.
>
> - mysql adatállományok... Ezekkel nem tudom, mit tudok csinálni, nem
> vagyok egy adatbázisz szerver guru ;-))
>
> Adjatok tanácsot, nem szeretnék nagy "szívásokat" ;-)

En egy szolgalatatast egyszerre koltoztetnek, nem szinkronizalgatnam utolag.

Domain TTL-jet levenni mondjuk 10 percre, aztan tetszoleges ejjel
leallitani a szolgalatatast az egyik gepen, szinkronizalas, atirni az
dns bejegyzest, elinditani az uj gepen a szolgalatatast.

Latatlanba azt gondolom 10 perc kiesest valamelyik ejjel kibirnak a
szolgalatatasok, ahol 1-2 szerver van ott mas okbol (pl hw hiba) is
elofurdulhat siman ekkora kieses.

MySQL is futhat az uj vagy regi helyen, ha a kliensek TCP-n
csatlakoznak eleg konnyu osszeloni, hogy a maisk geprol menjen,
socketre is biztos van megoldas, nem egyedi problemanak tunik.

Utolag szinkronizalgatni szerintem ebben az esetben felesleges szivas.