zamek írta:
> Erdekes jelenseget tapasztaltam. Egy kollegam hazavitte a ceges szamitogepet,
> majd otthon minden konfigolas nelkul bedugta egy nagy hazai szolgaltato adsl
> rendszerebe, majd csodak csodajara az idegen tartomanyban mukodni tud a gep
> (Win XP).
Csak egy tipp: az otthoni ADSL mögött router van, és annak véletlenül
ugyanaz az IP tartománya (DHCP), mint a benti tűzfal mögöttinek.
A saját router viszont már a szolgáltatótól kap külső DHCP címet.

A win XP ú.n. "helyi" hálózati kapcsolatot használ.
Ennek csatolását egyébként a PPPoE vezérli, ha nincs router.

A jelenség linux alatt is létrejöhetett volna. Üdv, János