Ha jól hiszem, Kosa Attila írta az alábbiakat:
> Hello!
> Idorol idore felvetodik, hogy miert nem engedelyezett a listan az
> utf8 kodolas hasznalata. A mult heten - egymastol fuggetlenul -
> tobben is rakerdeztek, hogy miert nem szabad utf8 kodolasu
> levelet kuldeni a listara.

Hali!

Nem igazán ismerem a mailmant (gondolom azt használtok), de én egy másik
levlista-kezelő szoftverrel sokat bajlódtam. Nagyon jól küldözgette ki az
utf-8-as leveleket is, de az archivumot eléggé összekuszálta, főleg amikor
utf8-ra válaszolt valaki latin2 kódolással, vagy ilyesmi.

Tehát igazából csak felhívom a figyelmet egy potenciális problémára.
Ha az archivumnak nem okoz gondot, akkor szerintem is érdemes
lepapírozni.

PS: Gondolom annó a fő érv az UTF8 ellen az volt, hogy ha valaki rosszul
állította be a levelezőjét/szerverét, akkor az utf8 extra kavarodást
okozott (az ősidőkben sok helyen eleve nem is volt szabad ékezetesen írni),
ez persze ma is fennálhat, de gondolom, hogy a legtöbb helyen úgyis
defaultból jól megy minden utf8-cal; inkább a latin2-re való átállítás
közben elkövetett hibák tudják összekutyulni a dolgokat.

--
PTG
You will inherit millions of dollars.