Az archivum kedveert:

On Thu, 16 Apr 2009, Szima Gábor wrote:

> Az egyik slave gepen az utobbi napokban egy olyan problema jott elo, ami
> "tipikus" MTU hibanak tunik: nagyobb csomagok eseten vegleg leakad.
> Hibazik - ujrakuldene, de mindig ugyanott akad el.
>
> A gepen nem tortent valtoztatas, de elkepzelheto, hogy a NET-kapcsolatban
> valamit allitottak (uj szolgaltato/router). Erre nincs ralatasom,
> "kolcson" kapcsolat.

Ma reggelre (ugy tunik) rendbejott.
Valoszinuleg a poweroff segitett rajta (valami beette magat, esetleg a
parameter-valtoztatasok "soft"-modban nem jottek be). Egyebkent
egy Compaq gep, Eepro 100 (82557/8/9) kartyaval.

Tapasztaltam mar ilyet egy AS*S lapitopin: W*nXP-bol reboot utan a Linux
"tipiskus MTU-hiba"-kat generalt. Kikapcs/bekapcs megoldotta (elotte sose
volt vele ilyen gond).

Illetve tobb orat szenvedtem egy WIFI belovesen (elmeletileg a modulok
mukodtek, gyakorlatilag nem). Masnap po:ccre moccant...

Tehat egy jotanacs: a szellemirtok kihivasa elott erdemes egy
kikapcs/bekapcs megejtese...
:)

                                                                -Sygma