Hi!

> Ez nem jó?
> http://www.postfix.org/LDAP_README.html
>
> Vagy valamit félreértek?

Tartok tőle, igen. Ahogy az eredeti kérdezőnek, úgy nekem is az kéne,
hogy SMTP authentikáció történjen és ehhez kéne kihalászni az adatokat
az LDAP-ból. Ez a leírás viszont arról szól, hogy a levél továbbitáshoz
szükséges adatokat hogy kell elővenni...
Van egy olyan vad gyanúm, hogy saslauthd lesz belőle - de még nem
kapkodom el...

Zsolt