On Sun, 27 Sep 2009, SZABO Zsolt wrote:

> Egy laptopon az etch -> lenny upgrade utan nem akar mukodni az usb, cd
> csatlakoztatas (xfce4 alatt).
>
> Ha bedugom a pendrive-ot, usb-s kulso hdd-t, beteszem a cd-t, dvd-t a
> meghajtoba, akkor megjelenik a megfelelo ikon az asztalon, de nem tudja
> mountolni, es egy ilyen hibauzenet ablak jelenik meg:
>
> Rejected send message, 3 matched rules; type="method_call",
> sender=":1.190" (uid=1000 pid=12074 comm="exo-mount --hal-udi
> /org/freedesktop/Hal/devices/v")
> interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume" member="Mount" error
> [...]

A gnome-volume-manager -rel is ugyanezt a hibat kaptam, de itt kiirta,
hogy van valami "access denied" problema. Erre raguglizva vegulis
kiderult, hogy az etch-ben meg a pmount-tal mukodott az auto ill.
usermount, a lenny-ben levo csomagok mar a hald-n keresztul(?) csinaljak
ezt, ami viszont figyelmen kivul hagyja a security/group.conf segitsegevel
beallitott secondary group-okat.

Szoval a megoldas az, hogy a usert-t az /etc/group-ban kell hozzaadni a
plugdev group-hoz.

--
sZs