Hi!

Az nagyon fapados elgondolás, hogy a telnetről legyen levéve úgy
a futtatási jog, hogy csak a root futtathassa, utána pedig sudo-val
megmondani, hogy "A" user futatthatja ugyan, de csak "a1, a2, vagy a3"
paraméterrel, "B" user is futtathatja, de csak "b1 vagy b2" paraméterrel,
stb. Ebben az eseten a paraméter értelemszerűen az user által elérhető
switchek IP-i.

Zsolt