> Ez szerintem nem lesz jo, a dns kliensek tobbsege szep sorban kerdezgeti
> a nevszervereket (a tobbseg ugyis az isp dns resolveret hasznalja, az
> meg leginkabb az a buta bind), amig nem valaszol valamelyik, igy ha

Hm, ha jol remlik akkor kb fel eve nezegettem az dns szerverim logjat,
ott emlekeim szerint darabra ugyanannyi lekeres volt mind  harmon.

Vegulis egy tesztet meger, ha nagy elteres van a forgalomban lehet
naponta/orankent rotalni, szerintem meg mindig egyszerubb mint a
scriptel figyeles.

Meg ami eszembe jutott, hogy nem kell kulon .hu domaint regisztralni,
egy delegalt subdomain siman jo. Elore tervezett leallasoknal
egyszerubb talan onnan kiszedni az NS bejegyzest mint a hureghez menni
mindig.

Meg ami kerdes mindig felmerul a DNS loadbalance-al kapcsolatban, hogy
a rovid TTL-ek mennyire mukodnek manapsag. Van valami hires iras
errol, az ellenzoi mindig azt hozzak elo, a partoloi meg azt cafoljak
mindig.

Van valakinek valamilyen friss tesztje errol valos korulmenyek kozt?
Vegulis nem lenne nagy ordongosseg kimerni sem sajat keszuleken, csak
hat a lustasag ugye...

Elnezest, ha ez mar nagyon offtopic.