> Hogyan tudnam megoldani a fenti problemat postfix-el ?
> Ebben kernem a segitsegeteket.
> Lehet hogy nagyon trivialis, azert nem esik le a 20 filler:)

Posfix ami mindent egy mailboxba dob be:

alias_maps = hash:/etc/aliases, pcre:/etc/postfixblackhole/all_user
mydestination = localhost, pcre:/etc/postfixblackhole/all_regexp

/etc/postfixblackhole/all_regexp:
/.*/    localhost

/etc/postfixblackhole/all_user:
!/^mailuser/    mailuser

Ez a konfiguracio a fogado szerverre kell.

A kuldo gepen vagy beallitasz default_transport -ot a celgep fele:

default_transport = smtp:[blackhole]:25

vagy (szerintem ez a szebb megoldas) valami routeren esetleg
kozvetlenul a kuldo gep iptables-ben beallitod, hogy a 25-os portra
meno csomagokat redirectelje a blackhole gep-re.

Nyilvan mindket esetben eros, akar tobbszoros halozati szurest raknek
be, nehogy kimenjen barmi level a teszt rendszerbol.