Sziasztok,

glusterfs-sel jatszok, felraktam ket CentOS 5.4 VM-be, ez alapjan a
howto alapjan:

http://ewan.to/post/278951058/gluster-replication

Szepen mukodik is, kiveve, hogy az automatikus self healing nekem nem
akar megindulni.

Lelottem az egyik node-ot, masoltam a masikra, majd ujra elinditottam
az elozoleg leallitottat. A kliensek jol latjak az adatokat
glusterfs-kent mountolva, de latom a filerendszeren, hogy a fileok
csak az egyik node-on vannak meg.

Probaltam "ls -lR /mnt" -rel eroltetni egyet rajta, filenevek es
konyvtarak letrejonnek, de a fileok hossza 0.

Ha csak egy filet listazok 'ls -la /mnt/...filenev...' paranccsal
akkor az teljes hosszal letrejon, vagyis atkerul a masodik node-ra is.

Kerdesem, hogy be kellene-e valamit allitani nekem ahhoz, hogy ez
mukodjon, vagy csak turelmetlen vagyok, vagy ez nem mukodik :)
Valahogy a glusterfs doksijaban nem talalok se monitorozasi
lehetoseget, se erre paramtert (ill azt irjak, hogy default on),
valoszinuleg rosszul keresek.

Igy menet kozben szinten kerdes, mi a kulonbseg az ls -lR es az ls -l
kozt, ami ls -l elinditja a szinkronizaciot, ls -lR nem?

Udv