> Tehát valahogy a routeren kellene tiltanom a torrentet,
> mert azon ugye átmegy minden forgalom, sulis, koleszos.
>
> Van erre valami lehetőség, vagy - ahogy én gondolom - nem
> lehet teljes biztonsággal tiltani a torrentet, mert valami
> kiskapu mindig lesz, hogy használni tudják?

Szia,

doboz routered van, vagy hozzáférsz a kernelhez?
utóbbi esetben az i7-filter, vagy ipp2p szerintem jó opció, vagy squid
és kitiltani a torrent oldalakat.
A squid mellett annyi szól, hogy a titkosított kapcsolatok nem bújnak ki
a szűrés alól, csak folyamatosan nézned kell milyen új torrent oldalak
tűnnek fel.

Üdv, Miki