Sziasztok!

Nem tudom, hogy merre induljak el hirtelenjében, ezért
a zsákutcák / hülye megoldások helyett jó tanácsra
van szükségem ;-)))

Van egy iskolai hálózat, ami fizikailag egy hálózat, és
a nagy kiterjedése / kényszermegoldások miatt nem is
lehet különválasztani részeket.
Most azt kellene megoldanom, hogy az egy "dróton" két
IP szegmens legyen, és azok ne legyenek átjárhatóak,
külön gw lesz, külön internet kapcsolattal.

Samba szerver viszont csak egy van, és mindkét szegmensből
el kellene érni, ő a PDC is: ráadásul úgy, hogy a két "lábán"
(egy kártya lesz, IP aliasra gondoltam, mivel egy háló van fizikailag)
más megosztásokat lehessen elérni. Tehát ami az egyik szegmensen
elérhető, az a másikon ne, viszont lesz olyan, amit meg mindkettőből
el kellene majd érni...

Mi a megoldás? ;-)) Adhatnátok ötleteket...

Üdv:

--
Vastagh Norbert