Hi,

"Ferenc Wagner" <wf...@niif.hu> írta 2011-03-23 12:45-kor:

> # dmesg|tail
> Esetleg:
> # mount /dev/sdb /mnt -onouuid

Közben azt hiszem megfejtettem: multipath "fogta" az eszközt. Bár továbbra
sem értem, hogy attól még, hogy /dev/mapper/######-ként is el tudtam érni,
miért nem engedte csak a "forrás"-node-ot felcsatolni.
Amikor nem fut multipathd nem csinál ilyet.

Azonban másik "szívás", hogy ha fut a multipath, akkor egy helyi lv
létrehozására olyan csúnya üzeneteket ír a kernel, és olyan szinten
magábafordul, hogy öröm nézni.

Még nem sikerült szűkíteni a körülményeket, amik adottak:
Debian Squeeze, helyi SAS raid controllerrel hw raid1 diszken az OS,
Xen (csomagból), xen-es kernel (csomagból), multipathd fut, iSCSI-ről lemez
felszedve, amit két path-on is elérek.
Ha ilyenkor multipath -F -el kiszedek mindent, iscsi le, iscsi vissza,
akkor működ minden, ha közben kerültek új lun-ok is a targetre, akkor
azokat is felismeri.
Ha lvcreate-el csinálok egy új vol-t, akkor csúnyán magába fordul.

multipath-on nem konfiguráltam semmit. Feltettem a csomagot, és fut
magától. Okozhat az gondot, hogy nincs konfigfájlja, így blacklistje sem?

Hogy érdemes az ilyet megközelíteni, és bugreportolni?

Üdv:Gyur!