2011/3/29 Kovács Attila <ka...@l3.hu>:
> Meddig jutottál el?

A rendszert telepítettem alá ;-)

> Ahogy nézem kell neki Apache meg tomcat első körben.
> Ez már megvan?

Igen, meg: az eredeti rendszer alatt volt Tomcat, MySQL, és
IBM DB2. DB2-ből listás tanács alapján az ingyenes verziót
telepítettem, mert a telepítéshez eddig semmilyen infót sem
tudtam megszerezni - a DB2 licenszet sem :-(

Van két DVD lemezem is, amit nem a Deltha, hanem a szerver
előző üzemeltetője adott: az egyiken rendszer telepítő cuccok
vannak (de nem azok, amik a szerveren eredetileg voltak, már
ott kezdődik a különbség, hogy egy Debian netinstall image
van a DVD-n, a gépen meg Ubuntu volt), a másik lemezen meg
ilyen könyvtárak vannak:

LightPort Cimtar
LightPort LCMS
LightPort LMS
LightPort Portal Workplace
LightPort Content Generator
LightPort LiCoMS
LightPort Portal Server
TISZK Migrated

Ebből nem sok mindent tudtam kihámozni, de úgy tűnik, hogy a
talán nem is a Deltha-nál kellene keresnem a segítséget, hanem
a LightPOrt-nál... Viszont az előző üzemeltető azt mondta, hogy
a portált a Deltha fejlesztette.

Üdv:

--
Vastagh Norbert