> Talan, ha hasonlo a "rendes" xen-hez:
> dom0 --an:
> xm dmesg | grep -i i/o\ virtu
> (XEN) I/O virtualisation enabled
> ha disabled, bekapcsolod a vt-d -t az alaplapon, aztan vagy megy vagy
> nem (van olyan leiras, hogy bios allitgatas utan ki kell kapcsolni
> nehany percre a gepet teljesen:)
A dmesg-ben nincs erre utalóan semmi, de BIOS-ban bekapcsoltam a VT-d-t.
> meg dom-U ban
> cat /sys/block/*/queue/scheduler
> es utana
> echo "deadline">  /sys/block/xvda1/queue/scheduler
Na ez eddig a kulcs, másolás VT-D bekapcsolása után is lassú volt, de
amikor ezt bekapcsoltam, akkor felgyorsult.
Már nagyságrendekkel jobb a helyzet. Ezt hol tudom állítani, hogy melyik
scheduler legyen az alapértelmezett?
Van erre config, vagy belerakjam boot során valahova az echo-t?
> meg lehetne nezni, hogy hasznal-e tap2 drivert, de ezek mind "sima"
> xen-re ervenyesek..
Ezt hogy tudom megnézni?

Köszönöm!

Attesz