2011/8/29 Kovács Attila <ka...@l3.hu>:
> http://wiki.samba.org/index.php/Windows7

Helló!

A PDC ugyan cserélve lett, de a konfig maradt,
és különösebb verzió váltás sem lett (eddig is friss
Debian volt a gépen)
Eddig is voltak Win7 kliensek, meg XP-k is, mindenki
be tudott lépni (csak domain userek vannak, + roaming
profile-ok), a Win7-es problémákon már túl voltam ;-)

Ha a Win7-et léptetem be, akkor azzal nincs gond, ha
az XP-t, akkor azzal ;-)

Az előbb kipróbáltam egy olyan gépen, amin Win7 alatt
be lehetett lépni, XP alatt meg nem. Kábel kihúz, XP
indít (nehogy kiléptetéskor valamit elkavarjon ;-) , kiléptettem,
nevet változtattam, kábel be, visszaléptettem, és így belépett
XP alatt. És utána Win7 alatt is, mert gondolom az nem látta,
hogy mit csinálok ;-))

Szóval Zsiga megmondta a megoldást szerintem :-))

Üdv:

--
Vastagh Norbert