> Ezt egy módon tudod megtenni: imap szerver forrásába belenyúlni és a DELETE
> parancsot kiiktatni (magyarul visszatérsz azzal, hogy megtörtént, közben
> nem). Ellenben egy csomó felhasználói panasz fog a nyakadba zúdulni.

Lehet, hogy rosszul emlekszem, de mintha IMAP-ban nem lenne mozgatas,
vagyis ha atraksz egy levelet egyik mappabol a masikba az masolas +
torles (mondjuk lehet, hogy Te is erre gondoltal felhasznaloi panasz
cimen).
Nyilvan ez is leprogramozhato, csak nem annyira trivialis.

Nem muszaki megoldas: mutass arat kulso szogaltatotol, pl Postini.
Amennyire en ismerem az ilyen ugyfeleket ha latja, hogy mashol mibe
kerul hasonlo szolgaltatas akkor meg fog neki felelni a masolat egy
mailboxba funkcio. Egyebkent tipikusan nem IMAP-on megoldando feladat,
hanem SMTP-n, persze ertem en hogy ha az ugyfel kitalal valamit nehez
lebeszelni.