2011/10/1 Lajber Zoltan <la...@lajli.gau.hu>:
> [...]

Szia!

Én betennék egy pár ezer forintos TP-Link Dual WAN-os routert, amin
ezeket (mi merre menjen) szépen be lehet konfigurálni pár kattintással ;-))))

De én egyrészt lusta vagyok, másrészt meg egy ideje már a szakma
szépségeire nincs idő: a legkevesebb idő alatt a legegyszerűbb megoldást
kell alkalmazni, mert azt, hogy két napot szöszölök valamin, senki sem
fogja megfizetni, a főnököm meg csúnyán néz rám, hogy nem termelek hasznot ;-)))

Üdv:

--
Vastagh Norbert