> Hogy kellene ezt elegánsan megoldani?
>
> A címzett címek száma elég nagy, ezért általános szabály kellene, nem
> tudok map-ot csinálni minden címre.

Regexp map?

En anno ugy csinaltam teszt rendszert (mondjuk nekem kellettek az SMTP
logok is), hogy csinaltam egy 'blackhole' postfixet ami mindent
elfogadott es bedobta egy mailboxba, aztan a teszt rendszer tuzfalan
atiranyitottam minden tcp/25 kapcsolatot a blackhole-ra.

Volt meg egy tuzfal az egesz elott ami letiltotta a tcp/25 kimenot,
biztos ami biztos.

Meg egy dolog, szerintem biztositsd tul a rendszert, elobb-utobb
valaki vmit el fog rontani es ki fognak menni azok a teszt emailek -
tobb vedelmi vonalat csak nehezebben tornek at.

Udv