Sziasztok!

Egy érdekes kérdés merült fel bennem (illetve inkább igény).
Hogyan lehet megoldani, hogy ha mondjuk 5000 levél van a queue-ban,
akkor bizonyos domain-ről vagy domain-re küldött leveleket előbb
kézbesítsen,
vagy hátrébb rakjon és csak később foglalkozzon velük?

Van egy levelező szerver, amiről időnként 5-10k közötti hírlevél is
kiküldésre kerül.
Viszont ilyenkor a szerver által kezelt többi levél is beragad arra a kb
1 órára, amíg kiürül a queue.

Arra gondoltam, hogy a fontos domaineknek adnék valamilyen prioritást,
hogy azok előbb legyenek kézbesítve.
Megoldható ez?

Google kereséssel nem sokra jutottam, találtam egy fast_flush_domain
cuccot, amit viszont nem tudom hogyan kellene használni, illetve hogy
erre való-e?

Köszönöm a tippeket!

Attesz