Szima Gábor <sy...@tesla.hu> írta (2011. december 20. 20:50):

> Sziasztok!
>
> A tudomany mai allasa szerint milyen (free) programmal lehet megnyitni a
> .3DS es .DWG file-okat?
> Esetleg atkonvertalhatok olyan formatumra, amit linuxos CAD programok
> szeretnek?

Szép magyarsággal szólva "rágugliztam a DWG-re" (mivel ez engem is
izgat egy kicsit, lévén hogy a QGIS csak DXF-et eszik és csak idő
kérdése mikor lesz szükségem DWG-re...)
Szóval íme pár érdekesnek tűnő oldal:

[http://anydwg.com/dwg-dxf/]
"Any DWG DXF Converter is batch DWG and DXF bi-directional converter
and file version converter, it allows you to convert DWG to DXF, DXF
to DWG without the need of AutoCAD. (New - 2012 support)"
(Sajna ez windózos, de én valszeg' kipróbálnám.)

Az egyik fórumon
[http://www.linuxquestions.org/questions/linux-software-2/open-source-dwg-to-dxf-converter-431197/]
dicsérték az "Lx-Viewer"-t [http://lx-viewer.sourceforge.net/], amit
-ha lesz egy kis időm e célra- ki is fogok próbálni.

Aztán a [http://www.freecad.com/CAD_Converters/] címen van még jó
néhány program, ezeket nézegetted már...?

Üdvözlettek,
kjt