On 05/08/2012 08:45 AM, Hegedüs Ervin wrote:

> szal' ha mondjuk az NBH-nál (*) én vagyok a VPN felelős, ott is
> elvihetem a kulcsokat minden következmény nélkül?

Ott nem egy utcáról beesett ismeretlen lesz a VPN felelős, és kicsit
több eszközük van baj esetén.
Azon kívül jó esetben a folyamataik is olyanok, hogy egyetlen ember nem
tud kárt okozni.

> Nnna, itt ugyanaz védheti az ügyfelet mint ott :)

Most egy elég hosszú listát tudnék ide írni a fentieken kívül is, ami
ebben a szituációban nem adatik meg.
A legdurvább talán az, hogy a jelek szerint egy távolról végezhető munka
email-es/telefonos egyeztetés alapján.
Ha elég ügyes vagyok, akkor úgy tudom elvégezni és megkapni a
fizetséget, hogy a megrendelő abban sem lehet biztos, hogy ki vagyok.