Hello,

On Fri, Jun 01, 2012 at 09:54:43AM +0200, Laborczi Pál wrote:

> Pontosan ezt csinálom és csak sikeres indulást szeretnék. Az elakadás
> után a képernyő nem visszahajtható,  a gép a CTRL+ALT+DEL-t sem veszi be.
>
> Nincs több ötletem, miként keressem a hibát.

Az első mailben ezt írtad:

"de végül néhány /scripts/valami futtatása után mindig kiírja, hogy Done,
aztán úgy marad"

jó lenne tudni mi ez a "néhány valami"... :)

Ill éles tekintettel figyelni a boot folyamát, hátha menet közben
van vmi failure.

Egyébként amit már javasoltak: valszeg most már az lenne a
leggyorsabb, hogy LiveCD, mentés, és reinstall - sok szopástól
kíméled meg magad, bár kétségkívül ha ezt rendbeteszed, sokat
tanulsz belőle :)

a.

--
I � UTF-8