On Mon, 2012-08-13 at 17:17 +0200, Ferenc Wagner wrote:

> Nézd meg inkább az egyes partíciókat egyenként (mdadm -E /dev/sdaX
> stb.), hátha az bevilágítóbb lesz.  (Bár sajnos úgy tűnik, hogy a
> metaadatok súlyosan sérültek.)

igen, nekem is ugy tunik. Pl az ilyen sor nagyon zavar:
Raid Level : -unknown-

> Ha mindkét diszken épek az adatok, akkor a --force opció segíthet.

Igy gondoltad?
mdadm -A /dev/md0 --force /dev/sda2 /dev/sdb2

> Végső esetben hasonlítsd össze a két partíciót, vagy derítsd ki
> akárhogy, hogy melyiken használhatóak az adatok, és készítsd el újból

Hogyan? Az akarhogy nekem nem mukodik ... Nem lehet, hogy az adatok
rendben vannak, csak a raid keveredett ossze? Gondolom, valahogy a
diszkre irodik ki a raid parameterei, es indulaskor onnet veszi azokat.

> tömbjeidet egy-egy eszközből (mdadm -C ... missing), majd add hozzá a
> másikat, amiRE szinkronizálni akarod az adatokat.

Elozo valaszban irtam, hogy ez a megoldas nem mukodott...

> Nagyon jó kérdés!

Mi tortenik, ha van ket gepem, mindkettoben raid1-ben
osszeszerelt /dev/md0 es ezutan az egy gepbe teszem mind a negy diszket?
Mivel az mdadm.conf-ban uuid-szerint vannak megadva a tombok, nem
szabadna osszekavarodnia... es megis.

Koszonom a segitseget,

tusi