On Mon, 13 Aug 2012 23:23:12 +0200
tusi <t...@enzim.hu> wrote:

> Ez egyszeruseg kedveert mindket gepen Ubuntu 12.04 LTS software raid,
> 3.2.0-27 kernellel. A kulonbseg annyi, hogy amibol kivettem az
> 32bites, amibe betettem az 64 bites.

Ah, valahogy azt gondoltam, hogy a raid0-as újonnan érkező két diszk nem
softraidben volt, estleg az új gépen volt valami raid vezérlő ami
bekavart.
Akkor láttam egy kicsit hasonló soft raid összeomlást, amikor egy gépbe
visszakerült egy korábbi biztonsági másolat és a blkid-ik azonosak
voltak 2 diszkenként és a softraid félig az egyikről félig a másikról
állt fel, majd omlott össze.

Esetleg nem lehet, hogy valamiért nálad is összekeveredett a két fél
pár? A tükrözött diszkjeidnek mindkét fele tönkrement?

A tönkrement tükrözött diszk(ek)en hogy néz ki az MBR és a partíciós
bejegyzések? Különböznek valahol? Bár most ez majdnem mind1 mert már ha
jól értem akkor módosítottál több mindent.
Valahogy azt várnám, hogy alacsony szinten valahol egészen
behatárolható módon látszani kellene, hogy mi romlott el. Bocs, hogy
csak most mondom, de azt hiszem, hogy addig nem kéne semmi módosítást
kiadni a diszkeken míg nem látod, hogy, mi a baj és nem csináltál egy
újabb backupot.

Miki

--
Miklós Bán