Sziasztok!

Van egy samba serverem jó sok userrel, az userek egy másik gépen ldap
adatbázisban vannak. (Tanárok, diákok.)
Szeretnék beállítani egy másik samba-t (elsősorban a diákoknak), és baromi
jó lenne, ha az is ugyanebből az ldap adatbázisból venné a felhasználók
adatait.

Elvileg beállítottam a gépet, felraktam a samba-t, áthoztam a régi
smb.conf-ból az ldap-pal kapcsolatos dolgokat, de nem akarja az igazat:
nem fogadja el a felhasználóneveket/jelszavakat, az összes megosztásra
a permission denied jön. (A linux userek rendben vannak, az ldap-ban lévő
login/pass adatokkal mindkét gépen be tudok jelentkezni.)

Nem lehet ezt így megcsinálni, ahogy képzelem?

Mit lehet elszúrni?

Pirity Tamás

--
PTG
There is no comfort without pain; thus we define salvation through suffering.