On Wed, Oct 17, 2012 at 03:09:44PM +0200, Kiss Gabor wrote:
> Eeeeee.... jól értem? Úgy gátolod meg a gyerekek szórakozását, hogy
> õk egy másik resolvert kérdezgetnek, amelyik nem mondja meg nekik
> a facebook.com IP címét?
> Nem inkább egy HTTP proxy lenne a megfelelő eszköz erre a célra? :-)
>
> (Ha én diák lennék, kézzel írnám át a TCP/IP konfigurációt a gépemen...

Az a kevés diák, aki kézzel írja át (jól) a tcp/ip beállításokat, az
hadd fészbúkozzon. :) Nálunk 650-ből 0.

Egyébként a mi wifi rendszerünkben is mac cím alapján kapnak ip-t a
tanárok és a diákok telefonjai, netbookjai és laptopjai, és direkt
megnézem időnként, hogy nem adott-e valaki magának "tanári" ip-címet
kézzel, hogy délelőtt is tudjon netezni, de látszólag nem. :)

--
PTG
What happens when you cut back the jungle?  It recedes.