> Ja, azt tenyleg elfelejtettem, en is hegesztettem a tanúsítványokkal :)

Van problémám - nem tudom, hol lehet neki okozni valamit, és hogy
egyáltalán lehet-e.
Az accountommal online vagyok PC-n és mobilon egyaránt.
Ha valakinek írok pl. PC-n, akkor csak oda jön a válasz. Ha írok
mobilról, akkor meg csak oda.
Azaz mindig oda jön a válasz, ahonnan utoljára írok. Nála viszont minden
egy ablakban van.

Van valami szerver oldali beállítás, hogy mindig az összes online
account szimultán legyen (mint pl. a skype).
Ha valaki ír, mindkét helyen látszódjon, ha két eszközről vagyok online,
és mindegy legyen, honnan válaszolok...

Ha az XMPP-nek nem ez az alapműködése, hanem amit én éppen kifogásolok,
akkor sorry, ez van :)