On 14/03/13 09:24, Fried, Zoltán wrote:
> Hello,

> Ilyenkor a syslog-ng kilépett vagy core-t dobna, mindenesetre a "init:
> syslog-ng main process
> ended, respawning" nem egeszséges állapot.

Igen, en is erre gondolnek, de nem ez tortenik.

> Mit jelent az, hogy "de kozben a regi process meg ott van es fut, es
> szivatjak egymast
> gondosan..." ?

Azt, hogy az eredeti syslog process, amit en inditottam kezzel, az ott
van es most mar ketten olvasgatnak a /dev/log-bol es ketten irogatnak a
logfileokba, amibol az lesz, hogy nehany dolog nincs meg.

> 2 processnek kell futnia, egyik a "supervising syslog-ng", a másik
> végzi a log gyűjtését.
> Az is lehet hogy valamiért el a akar indulni újból, és a state file
> miatt ez nem fog menni neki.

Ezeken mar tul vagyok, ket syslog-ng process van, ket supervizorral.
pl:
root 2014 0.0 0.0 81716 4592 ? Ss 04:10 0:01 /usr/sbin/syslog-ng -p
/var/run/syslog-ng.pid
root 49035 0.0 0.0 82980 5656 ? Ss Feb26 0:29 /usr/sbin/syslog-ng -p
/var/run/syslog-ng.pid

Az also indult korabban, a felso indulasi idopontjaban pedig ott van a
fent emlitett syslog bejegyzes, miszerint meghalt, ujrainditom.

> Az "egy idő után" kb. mennyi időt jelent ? Tudod reprodukálni ?

24 gepbol egy nap  alatt 5-6 produkalja.

Szo