Hi,

"Laborczi Pál" <lp...@pse.siemens.hu> írta 2013-04-11 11:08-kor:
> Adott egy szolgáltató, mely a webhosting mellé php szolgáltatást is
> nyújt, viszont a biztonságra (!) való hivatkozással megköveteli, hogy az
> összes php állomány jogosultsága 644 helyett 755 legyen. Ami számomra
> azért furcsa, mert a php scripteket nem a rendszer, pontosabban nem a
> bash vagy valamelyik más shell futtatja.
>
> És ha nem 755 a jogosultság, a rendszer  ezt a választ adja:
>
> 500 Internal Server Error
> The server encountered an internal error and was unable to complete your
> request.
> [...]

Kérdés: Azt is megköveteli, hogy legyen shabang a fájl elején, vagy csak
sima php elég neki, és 755-öt kér?

El tudom képzelni, hogy azért kér ilyet, mert nem apahce2+mod_php-t használ,
hanem valami fejlettebb megoldást, ahol tényleg ilyet kér a rendszer.

Én nagyon nem hisztiznék ezen. Nem tűnik teljesíthetetlen elvárásnak.

Üdv:Gyur!