Hi,

"Árpád Magosányi" <m...@magwas.rulez.org> írta 2015-05-02 20:27-kor:
> Azt mondja az lvm, hogy ő inkább nem szeretné aktiválni a vg-t, mert
> partial lv-k vannak rajta.
> Viszont az lvdisplay -m kimenetében én látom az összes extentet. Mi
> lehet a baja?

Nem néztem mélyebben utána, de:
* az lvdisplay -m , hogy mutassa, ellenőrzi is, hogy elérhető az a terület
 a vg-ből?
* előfordulhat olyan szituáció, hogy a vg több pv-ből áll, és bár a többi
  pv-ről még semmi nem lett felhasználve, de esetleg ezért látszódik az
  lvdisplay -m -ben? (Bár, akkor nem partial lv-t mondana)
* esetleg, hogy az lvdisplay -m, nem-e csak azokat az lv-ket mutatja a
  vg-ben, amikhez aktuálisan minden pe elérhető, a többit meg nem?

Üdv,
Gyu