On Wed, Feb 24, 2016 at 07:58:23AM +0100, Lajber Zoltan wrote:

> Lehet hogy nem ertem a kerdest, de az a apt-cache showpkg nem arul el
> eleget?

Koszi, bizonyos ertelemben eleg informaciot tartalmaz a Versions:
sor alatti resz. Peldaul a bash-nal igy nez ki:

$ apt-cache showpkg bash | head -n 3
Package: bash
Versions:
4.3-11+b1
(/var/lib/apt/lists/ftp.hu.debian.org_debian_dists_jessie_main_binary-amd64_Packages)
 (/var/lib/dpkg/status)

Es ebbol ki lehet szedni, hogy az ftp.hu.debian.org-rol, a jessie
disztrib main szekciojabol lett telepitve a csomag. Ahol nincs
ilyen sor, az nem apt-vel, hanem "dpkg -i"-vel lett telepitve.
Azt nem tudom, hogy aptitude (vagy egyeb csomagkezelo) eseten mi
a helyzet, mert azokat nem hasznalom.

--
                Udvozlettel
                                Zsiga