2016.06.28. 21:46 keltezéssel, Ferenc Wágner írta:

> készíteni.  Ha nem készítetted el előre, akkor most kell előásnod a régi
> kulcsodat.  Egyébként javasolt új kulcs készítésekor rögtön visszavonó
Sajnos, az előző gépem rendellenesen állt le (vagy tíz éve). Akkor még
nem volt olyan eszközöm, amelybe winchestert lehet ideiglenesen
csatlakoztatni. Ez elvileg megvan valahol (bár lehet, hogy
formattáltam). Ha volt is mentésem, attól tartok, hogy a hidden
directoryk tartalmát elfelejtettem menteni.
> tanúsítványt is készíteni hozzá, és eltenni biztos helyre, hogy ne
> legyél bajban, ha elveszíted a privát kulcsod.  Vagy másra is ruházhatod

A jelenlegi kulcsról készítettem visszavonó tanúsítványt. Jó ötlet,
köszönöm: ezt független helyen fogom tárolni.
Üdv, János