2017.01.08. 14:46 keltezéssel, Varadi Gabor írta:
Igen elvettem kapott rá 200-as kódot, majd landol a kukában, nem tehetem
meg??

Amikor AMAVIS teszi ~karantánba~ a levelet ott is a felado 200-as kap.
Karanténból 30 nap múlva cron-delete...

Ha egy domain-hez (cacht all és/vagy csoportos email) minden levél egy
fiókba landol //A nagy T-nek van ilyen szolgáltatása// ott miden
elvételre kerül és a USER dobja majd a kukába :)

Nem tudom mit és kinek üzemeltetsz, de az üzleti életben nem hátrány azért, ha nem kell minden egyes email után odatelefonálni, hogy odaért-e. Mert ha relay mindent átvesz, utána meg eldobja, akkor a feladó nem tudja meg, hogy hibás volt a cím. Rögtön nem telefonálsz ugye, türelmesen megvárod még elolvassa, dolgozik rajta, stb. Aztán ha gyanúsan régóta nem kapsz választ, akkor rákérdezel, és kiderül, hogy nem is ért oda. Órás, napos csúszásokat tud okozni ilyen kellemetlenség...

Elhiszem, hogy ez a kevesebb, ritkább, hogy valaki elír egy címet, mint hogy spammer használja ezt a metódust, de azért az, hogy eldobod, pont a legitim felhasználókat szívatja a legjobban, a spammer csak örül, hogy nem kell a visszapattanó leveleket is kezelnie.

Szerintem oldd meg, hogy 500-zal dobja el az SMTP tranzakció alatt.
Nem lehetetlen, és ez a korrekt megoldás, a feladó 5 másodperc múlva látja, hogy elírta a címet. Neked meg nem kerül semmibe, semmit nem kell küldened.