Volarics István <volari...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec.
27., Cs, 20:17):

> Névfeloldás működik a router és/vagy a debian-ról?

Pontosan mire gondolsz, mit nézzek meg?
Szerintem egyébként nem.
Abból gondolom, hogy normálisan a traceroute simán működik, (mint most
is) de ha bekattan, akkor pedig nem.
Megpróbáltam konzolról (már úgy értem, nem grafikus felület alól
indított konzolról) is. Abból az okból kifolyólag, hogy ha jól tudom,
akkor az X server is tcp-n kommunkiál a localhosttal, tehát az innét
indított konzolban egy réteggel több van ami elromolhat.
Amúgy elnézést az elhúzódó válaszomért, de ma éppen nem bírom
reprodukálni a hibát, pedig jóformán egész nap neteztem.
Ez nehéz szülésnek ígérkezik.

Köszi:
GZsolt