Sziasztok!

Initrd nélkül szépen működik egy PXE boot, ami szükséges a root-NFS mountig az a kernel image-ben benne van (eth, fs, NET, stb.).

Kernel param: ip=bootp root=/dev/nfs

Viszont egy ismert driver/hálókártya (BCM57780) bug miatt néhány gépnél nem jó, ha a driver (broadcom, tg3) a kernel image-ben van, hanem ki kell tenni modulba, és megfelelő sorrendben kell berántani, különben nem találja meg azt.

Készítettem erre egy initrd-t, amely tartalmazza a modult. Be is tölti, látja a hálókártyát, viszont annak még IP-t is kellene adni (IP:kernel level autoconfiguration - ip=bootp) alapján.

Na itt akadtam el. Valakinek van ötlete rá, merre induljak el? Szóval eth driver betöltésekor kapja meg a kernel paraméterként kapott IP-t.

                                                                -Sygma