On Wed, Aug 28, 2019 at 08:24:02AM +0200, Pápai Balázs wrote:

> A kérésed GDPR kompatibilisnek gondolod?
> Lehet, hogy nem fejtetted ki és azért érzem ezt, de ezeket a pontokat
> kétségesnek érzem:
>
> - Jogszerűség
> - Célhozkötöttség
> - Bizalmi jelleg
> - Adattakarékosság
> - Elszámolhatóság.

Ez persze igaz, de...

Szerintem rohadt sok mailman levlista volt(van), ahol a tagok listáját,
legalábbis e-mail címét le lehet kérdezni. Vagy tévedek?

Megpróbálhatsz egy "who" tartalmú emailt küldeni a neigya-request@...
címre, ha ez elég. Persze lehet, hogy ez ott nem működik.

http://www.list.org/mailman-member/node41.html#a:commands

Tamás

--
PTG
"I DO want your money, because god wants your money!"