Sziasztok!

szereplők:

win10
debian 10.3; KDE; Lenovo t410

Helyzet:
A linuxos gépről szeretnék távoli asztalt a win-re.
Gondolom mostanában nem vagyok ezzel egyedül. Nekem ez az első próbálkozásom
a linux<->win felállással.
openconnect, és kdrc a résztvevők.

Kapcsolat megvan, meló mehet, majdnem minden ok.
Egyedül a linux oldali mikrofont nem tudom a win oldalra "átvinni".
Visszafelé megy, hallom a skype hívást is, meg a rendszer hangjait is.
Amúgy linux oldalon a mikrofon működik, a beállítások lapon látom a
szintjelzőt ahogy
mozog ha valami zajt csinálok. Letiltani, és engedélyezni is lehet.
Egyelőre linux oldali problémának látom, mert a win oldalon a skype
hangeszközöknél
nem látja a mikrofont, szürke az ikon. Valahogy azt gondolom, hogy ha
lenne beállítva
valamiféle stream, vagy hasonló, akkor az ott megjelenne.
A win oldalon nincs bedugva a mikrofon amit egyébként használni szoktam.

Van ötletetek?

Köszönöm, üdv:
Gádori Zsolt