Sziasztok!

Van egy régi notebook-om (2010-ben gyártották). Múlt évben vettem bele
egy SSD-t és még akkor telepítettem egy operációs rendszert, ami nem a
Linux.
Most telepítettem az Ubuntu 20.04.2 változatot, sajnos, a másik
operációs rendszert (Windows 10) kiütötte a boot menüből. Az Ubuntu
telepítés csak akkor volt hajlandó továbbmenni ha egy EFI partíciót
hozok létre.
Legacy módban lett telepítve anno a Windows, így ilyen partíciós
táblát is hozott létre, mert a gép (elvileg) még nem támogatja az UEFI
módot, van ugyan olyan opció a BIOS-ban, hogy "UEFI Boot Option
enable/disable", de hiába volt bármi, nem UEFI-s partícióstáblát
hozott létre.
Ennek a problémához nem tudom mennyiben van köze, én azt szeretném, ha
a előjönne egy boot menü és ki lehetne választani, melyik rendszer
induljon el.
Nem szeretném újratelepíteni a Windows-t, vannak megvásárolt, aktivált
programok, melyeket elég bonyodalmas lenne újraaktiválni.
Tudtok valamit tanácsolni: mit tehetnék?

A partíciók pedig így néznek ki jelenleg:

Model: ATA Samsung SSD 860 (scsi)
Disk /dev/sda: 250GB
Sector size (logical/physical): 512B/512B
Partition Table: msdos
Disk Flags:

Number  Start   End    Size    Type      File system     Flags
 1      1049kB  125GB  125GB   primary   ntfs
 2      125GB   125GB  500MB   primary   fat32           boot, esp
 3      125GB   164GB  39,0GB  primary   ext4
 4      164GB   242GB  77,6GB  extended
 5      164GB   219GB  55,0GB  logical   ext4
 6      219GB   223GB  4095MB  logical   linux-swap(v1)
 7      223GB   242GB  18,5GB  logical

Üdv Mindenkinek: Csaba