bones. anant be deus tenir bloquejat l'acces... Per esborrar totes les regles de tallafocs crec que era: iptables -F

Les dues instruccions que has donat son per activar el loopback (lo). Quan fas un ping a 127.0.0.1 (localhost) es com si fessis un ping a la teva tarja de xarxa (mes o menys).
ifconfig lo 127.0.0.1
route add -net 127.0.0.1 netmask 255.0.0.0 lo


Aquestes dues linies les hauries de posar a l'script d'inicialitzacio de les teves interficies de xarxa o a algun dels scripts que s'executen al inici del sistema.

Un parell de regles que podries posar al teu firewall son:
iptables -A INPUT -i lo -p all ACCEPT
iptables -A OUTPUT -o lo -p all ACCEPT

Apa

Albert

Josep Ysern wrote:
Arran d'un problema relacionat amb tallafocs, he perdut l'accÃs a localhost, amb tot el que aixà implica. DesprÃs de molts embolics he descobert (!!) que el podia recuperar fent ifconfig lo 127.0.0.1 i route add -host 127.0.0.1 lo . Aixà tot rutlla, perà com ho puc fer per a no haver d'introduir aquestes instruccions cada vegada que engego l'ordinador? -abans del problema no em calia escriure tot aixÃ...-. Disculpeu la meva inutilitat, perÃ... considero quasi un rÃcord personal haver-la encertada amb les instruccions (no us en rigueu...), el problema Ãs ara no haver-les d'introduir cada volta.

GrÃcies d'avanÃada!

Josep

----------------------------------------------------------------
Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripci? a http://www.softcatala.org/llistes/
----------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------- Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/ ----------------------------------------------------------------

Responder a