Bones, us faré una pregunta que aquestes alçades no hauria de fer
però...

Utilitzo una seqüència amb tar per fer copies de seguretat regularment
en dos discs de l'ordinador. Vull però, que el tamany dels fitxer no
sigui massa gran per poder-los ficar de tant en tant en un dvd. He
provat --multi-volume i --tape-length però simplement no escriu el
fitxer.

Ara no tinc massa temps, així que els manuals de tar,zip, gzip em
resulten massa feixucs i els programes/seqüències que hi ha per internet
per fer copies de seguretat em resulten una mica conyàs. Si em podeu
orientar ...

Les següents línies poden resultar útils pels que no pensen ni a fer
copies de seguretat:

Fa uns dies es va cremar la font d'alimentació del meu ordinador i amb
això es va cremar la gravadora, el lector dvd i la disquetera, és a dir,
tot el que tenia connectat a un dels cables. Podria haver estat pitjor i
cremar-se els dos dics durs connectats a un altre cable ... això sí que
seria una putada... per cert la font una Tacens valeo.

Salutacions

Jordi