No ho entenc.
Ens has dit que fas servir Ubuntu Edgy, i tens un repositori de la Debian??

Què hi ha al repositori de la Debian que necessites??? Això et pot crear problemes, però allà tu.

L'error aquest no és important. Simplement el apt-get es queixa que del repositori aquest no en té clau gpg. És a dir, que no pot assegurar que la font d'on vas a treure programari sigui segura. Simplement.

Si tu saps ben segur que a aquest repositori hi ha programari fiable, aleshores no t'has de preocupar d'aquest missatge.

Has de poder instal·lar programari igualment.

Si vols que no t'aparegui aquest molest missatge, llavors hauràs de baixar-te la clau GPG pública d'aquest repositori i després afegir-la a les que el teu sistema té. Però clar, aquesta comanda depén de la clau. La pots afegir des de finestra de comandaments o al mateix synaptic. Allà veuràs una pestanya per a les claus dels servidors.

Salut!

En/na Joan Aguilar ha escrit:
Si, ja el tinc instal·lat, he trobat una solució a la guia d'Ubuntu, es que
seguint les instruccions de RealPlayer em demanava permisos per instal·lar ho
en un directori que jo li marcava i no sabia com fer-ho, per canviar el
permisos.
He fet...

$ sudo apt-get update
i em dona aquest error com el puc arreglar?

W: GPG error: http://sft.if.usp.br etch Release: Les següents signatures no
s'han pogut verificar perquè la clau pública no està disponible: NO_PUBKEY
07DC563D1F41B907
W: Potser voldreu executar apt-get update per a corregir aquests problemes

Salutacons

Joan