Gracies,

Ja he començat creant una "taula" però em dona problemes, al voler crear un
"formulari" es queda atura l'OOo i no fa res, no crea el "formulari" sembla ser
que es degut a que fa servir internament java, jo tinc instal·lat java a
/usr/java/jre1.5 0_11 pero OpenOffice Base no em funciona correctament.
Podeu donar-me alguna solucion

Moltes gracies

Joan

http://documentation.openoffice.org/manuals/oooauthors2/0110GS-GettingStartedWithBase.pdf

> Espero haver-te ajudat,
>
> Francesc Dorca
>

> El 23/03/07, Joan Aguilar <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.
http://games.yahoo.com/games/front