From: NetSec [mailto:netsec-boun...@netsectr.org] On Behalf Of Kemal Bozdağ
Sent: Friday, August 28, 2015 10:05 PM
To: liste@netsectr.org
Subject: [NetSec] tüm trafiği tor'a yönlendirmek

eğer yanlış hatırlamıyorsam eskiden tor kurulduğunda ve açıksa tüm trafik tor
üzerinden akıyordu. Az önce yine tor project kurdum, lakin bir tarayıcı açıyor
ve oradan yaptığım tüm http isteklerim anonim gidiyor.

Ben istiyorum ki tüm tcp ve udp trafiğim tor ya da önerebileceğiniz başka bir
servisten gitsin..

Nasıl yapabilirim?

Teşekkürler..

İleri Seviye Ağ Güvenliği Eğitimi