Merhabalar;

Palo Alto Networks firewall ve endpoint çözümleriyle komple bir güvenlik
altyapısı kurmak mümkün.
1 ve 3 yıllık olarak lisanslamalar ile av, anti spam, ips, threat
prevention, url filtering vs gibi bir çok özelliği kullanabilirsiniz.
Network teknoloji eğitimleri vermekteyim ve şuanda Palo Alto Networks de
eğitimini verdiğim vendorlardan biri. Dolayısıyla bakış açım ağ
teknolojileri ve bu noktada getirdiği kolaylıklar özelinde.
Ekstra lisans gerektirmeden application bazında kurallar yazıp daha güvenli
bir yapı kurmak mümkün.
Örnek, bir uygulamanın çalışması için  80 portunu açıp torrentin de bu
porttan sızması yerine, sadece web browsinge izin verip torrent vs
engellenebilir.

Cihaz maliyeti ihtiyaca göre şekillenecektir, eğitmen ve danışman olduğum
için satış rakamlarından haberim yok malesef.

Aklınıza takılan bir şeyler olursa cevaplamaya çalışırım, çok genel yazdım.

İyi çalışmalar